Τετάρτη 6 Απριλίου 2022

"οι χρήσιμοι ηλίθιοι"


Ας συμμετέχουμε και εμείς στην επανάσταση της μιας μέρας. Είμαστε όλοι χρήσιμοι ηλίθιοι, εάν πιστεύουμε ακόμα, πως θα αλλάξει το σύστημα με απεργίες της μιας μέρας.

Λέμε οι εξουσιαστές γελάνε με τα χάλια μας. Αυτοί δουλεύουν ασταμάτητα και εμείς κάνα δυο μέρες τον χρόνο. Και εκείνες της πλάκας...

Με προγραμματισμένες πορείες, με συμφωνημένες διαδηλώσεις - δεν πας πουθενά. Είμαστε ηλίθιοι, εάν  πιστεύουμε πως θα αλλάξουμε τον κόσμο με περατζάδες, στους μαχαλάδες. 

Είμαστε χρήσιμοι ηλίθιοι εάν νομίζουμε πως αυτό είναι το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε. 

Πήγες άνθρωπε μου σε μια διαδήλωση και έχεις αιτήματα. Ας πούμε σαν κυρίαρχος λαός αρνείσαι να πληρώνεις το νερό - "κοινωνικό αγαθό, δεν θα ξαναστείλετε λογαριασμούς."

Και λοιπόν, μέχρι να γυρίσεις σπίτι σου από την βολτούλα, έχει έρθει ο επόμενος λογαριασμός. Κάθεσαι στ΄ αυγά σου και σε κάνα εξάμηνο πάλι. Γι αυτό δεν σε παίρνουν στα σοβαρά. 

Δεν θα φύγω από ΄δω εάν δεν σταματήσει το νταβατζηλίκι με το νερό - έτσι δείχνεις μια  δυναμική, μια αποφασιστικότητα. Και κάθεσαι οκλαδόν στις πλατείες για όσο χρειαστεί...

Και δεν χρειάζεται να τραβιέσαι στις πλατείες και να καίγεται ο κώλος σου στην άσφαλτο. Μπαίνεις στην δίκη σου καραντίνα. 

Εκατομμύρια κόσμος ξεκινά και δεν συμμετέχει στο σύστημα. Δεν δουλεύω, δεν ψωνίζω, δεν πληρώνω, δεν βάζω βενζίνα, μπαίνω καραντίνα που εσείς μου μάθατε.

Δεν ανέχομαι οι υπηρέτες μου, οι εκπρόσωποι μου να μου κουνούν το δάκτυλο. Από  ΄δω και περά θα ρωτάται τον κυρίαρχο λαό,  ακόμα και για να πατέ στην τουαλέτα. 

Θα πεινάσεις, αλλά θα κερδίσεις - εάν δεν ταΐζεις το σύστημα, αυτό αδυνατίζει και πέφτει. 

Όταν ακούτε κόμμα που είναι ενάντια στο σύστημα και κάνει τέτοιες προτάσεις να το δείτε με συμπάθεια. Αν ακούτε να μπούμε στην βουλή, φασκελώστε. 

Είναι δυνατόν να πολεμήσεις το τέρας στον χώρο του; Θα πας να πολεμήσεις μέσα στο ποτάμι τον κροκόδειλο; 

Χοντρές κουβέντες - Είναι ουτοπία να ζητάς επανάσταση, μέσα σε μια βολεμένη πλειοψηφία. 

Το λουλούδι άνθρωπος δεν αναπτύσσεται, όταν υπάρχουν πολλά ζιζάνια γύρω του. 

Δεν είναι ο κλήρος μας να κυνηγάμε ζιζάνια, γι αυτό συστήνεται η απομάκρυνση από τους καταδικασμένους αγρούς. 

Μια καλύβα από άχυρα που οδηγεί στην ελευθερία, είναι καλύτερη από έναν ουρανοξύστη που βγάζει στην σκλαβιά. 

Το ότι πολλοί από εσάς δεν αντέχεται μακριά από τον ουρανοξύστη, δεν φταίω εγώ φίλοι μου. 

Μάλλον έχετε ξεχάσει πως η ελευθερία δεν είναι απλά μια λέξη. 

Ο Θεός είδε την φύση και δάκρυσε. Εσείς δεν βλέπετε πια καθόλου την φύση και έχετε γίνει υπερβολικά κλαψιάρηδες. 

Τα πάχη μου τα κάλλη μου. Είμαι η χοντρή πένα και γράφω στο Χάος, ενώ ο ερημίτης έχει μπλέξει σαν τον παπά στα βάτα. 

Είμαι εμβολιασμένη - ανεμβολίαστη. Δεν ψάχνω για γαμπρό, αλλά δεν ψάχνω και για νύμφη. Σαν υστερικοί κάνετε να σώσετε το κλίμα, αλλά γουστάρετε να καταστρέφετε τον άνθρωπο. 

Καταστρέφετε τη γη, για να σώσετε το κλίμα - τόσοι σκατόψυχοι μαζεμένοι, δεν βγήκαν ποτέ σε ολόκληρη την οικουμένη. 

Προσκυνάτε τον Μαμμωνά, αλλά εγώ παραμένω απροσκύνητη. 

Υ.γ και τραγουδάκι έχω...










1 σχόλιο:

  1. Ωραίο κείμενο ερημίτη, και αληθινό.
    Τί να πρωτοπώ κι εγώ, οπότε δεν λέω τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή